صنعت پخش و بسته بندی و نقش آن در توسعه اقتصادی
چهارشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۶
0 نظر
265 بازدید

صنعت پخش و بسته بندی و نقش آن در توسعه اقتصادی 

......................................................................................................................................................

عضو هیأت مدیره انجمن صنعت پخش گفت: در شرایط خروج اقتصاد کشور از رکود تورمی، تنها از طریق توانمندسازی شرکت‌ها می‌توان به رونق رسید و در این جهت، شرکت‌های پخش نقش مهمی در تقویت بخش تولید دارند.

 

سهراب کارگر در چهارمین همایش صنعت پخش اظهار داشت: همکاری در تدوین برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، برنامه‌ریزی برای افزایش فروش و سهم بازار شرکت‌ها، مبارزه با قاچاق و همچنین ارائه خدمات به واردکنندگان و صادرکنندگان از جمله مأموریت‌های صنعت پخش محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به استفاده از اساتید ایرانی و خارجی در حوزه صنعت و دانشگاه به‌ منظور تقویت صنعت پخش، گفت: در شرایطی که اقتصاد کشور از رکود تورمی خارج شده، فقط با توسعه و توانمندسازی شرکت‌ها می‌توان به رونق دست یافت و در این زمینه شرکت‌های پخش، بازوی خوبی برای بخش تولید محسوب می‌شوند.

 

کارگر بابیان اینکه قرار بود در همایش صنعت پخش، شریعتمداری وزیر صنعت نیز حضور داشته باشد، گفت: ایشان به دلیل تقارن این همایش با برنامه‌های هفته دولت نتوانستند در جمع ما حاضر شوند، اما امیدواریم بتوانیم گلوگاه‌های اجرایی و موانع صنعت پخش را با وی بررسی و برطرف کنیم.

 

به گفته عضو هیأت مدیره انجمن صنعت پخش، در گذشته عمدتاً واردکنندگان کوچک کار توزیع اصلی کالاها را انجام می‌دادند اما حالا نهادهای توزیع جدید مانند شرکت‌های لجستیک جایگزین آنها شده‌اند.

 

بر اساس این گزارش مریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران‌نوین نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری چهارمین کنفرانس صنعت پخش در روزهای پنجم و ششم شهریورماه، گفت: آینده‌پژوهی و الگوهای نوین کسب‌ و کار در صنعت پخش، مدیریت سرمایه‌های انسانی، مدیریت فرایندهای مالی و اقتصادی، مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات و همچنین مدیریت لجستیک ازجمله محورهای اصلی برگزاری چهارمین همایش صنعت پخش است.

 

منبع: فانوس

 

صنعت چاپ
چاپ
نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر