مزایا و معایب تبلیغات محیطی
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
0 نظر
656 بازدید

مزایا و معایت تبلیغات محیطی

..................................................................

تبلیغات محیطی را بی شک قدیمی ترین روش تبلیغاتی باید دانست. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که در تیررس ببنندگان است اطلاق می شود.

تابلوهای تبلیغاتی،  بیلبورد تبلیغاتی، استرابورد، تبلیغات داخل مترو، بدنه اتوبوس ها و ... گونه های مختلفی از تبلیغات محیطی بشمار می روند.

یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که باعث برتری آن با سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر گردیده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و چون نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند.

در تعریف محتوایی این رسانه میتوان اینگونه گفت : رسانه تبلیغات محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول جدید به بازار یا ارائه یک خدمت جدید از سوی صاحبان خدمات برای مخاطبان آنان فراهم می آورد.

 

مزایای تبلیغات محیطی چیست ؟

- برند خود را معرفی کنید.
- فروش خود را افزايش دهيد.
- كالا و خدمات خود را معرفي كنيد.
- تبليغات محیطی موجب افزايش آگاهي مردم نسبت به ورود يك محصول به بازار مي شود.
- با تبلیغات محیطی هدفمند در مراکز تصمیم گیری مشتریان را ترغیب می کنید تا از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

 

معایب تبلیغات محیطی چیست ؟

- اگر در این حوزه تبلیغات محیطی می خواهید وارد شوید می بایست زیر ساخت های مناسب و کافی را داشته باشید.

رسانه محیطی بقدری قدرتمند است که می تواند کسب و کار شما را متحول کند و عکس آن اگر زیر ساخت های مناسب و کافی را نداشته باشید می تواند تبدیل به یک ضد تبلیغ شود.

بطور مثال شما محصولی را تبلیغ می کنید که توان تولید آن را بصورت گسترده ندارید. این فرصت برای کسب و کار شما به یک ضد تبلیغ تبدیل خواهد شد.

- شاید بالا بودن قیمت های ابزارهای رسانه محیطی یکی از معایب این حوزه باشد و هر شرکتی نمی تواند از این ابزارها بهره مند شود.

- وجود محدودیت در اجرای طرح های تبلیغاتی یکی دیگر از معایب تبلیغات محیطی می باشد.

 

منبع: www.farabillboard.com

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر