سه فاز اصلی مشاوره تبلیغات
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
0 نظر
438 بازدید

پروژه مشاوره تبلیغات در سه فاز اصلی و در مدت زمان شش ماه به صورت ذیل انجام می پذیرد:

فاز اول : تحقیق و پژوهش

تحقیق و پژوهش و ارزیابی اثربخشی تبلیغات سازمان (گذشته ، حال ، آینده)
رصد فعالیت های تبلیغی رقبا و پیش بینی و تدوین استراتژی مبارزه تبلیغاتی

 

فاز دوم : طراحی برنامه و کمپین تبلیغاتی


تدوین و ارزیابی اهداف تبلیغاتی سازمان
تدوین کمپین های تبلیغاتی
طراحی پیام
طراحی هویت رسانه ای
طراحي روابط عمومی كارآمد و اثربخش و يكپارچه سازي ابزارهای متنوع تبلیغات در جهت اطلاع رسانی و  متقاعد ساختن  مشتریان به استقبال از محصولات و خدمات
شناسايي ترکیب مطلوبی از رسانه ها (media mix) برای انتقال پیام


فاز سوم : پیاده سازی و اجرا با نظارت مشاور


پیاده سازی سیستم جامع تبلیغاتی
تشکیل تیم تبلیغات در سازمان
سامان دهی ، سیستم ها ، رسانه ها و فعالیت های تبلیغاتی
تشکیل کمیته تبلیغات سازمان و تنظیم صورت جلسات مرتبط با وظایف آن
شرکت در جلسات اتاق فکر
تشکیل گروه خلاقیت و تولید ایده
 نظارت و ارزیابی مجریان و شرکت های تبلیغاتی طرف سازمان
 ارزیابی رسانه ای
 نظارت بر عملکرد ، هزینه و زمان اجرایی کلیه پیمانکاران تبلیغاتی در تولید و رسانه

 

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر