اهمیت برندینگ در رسانه های اجتماعی با هدف سئو
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
0 نظر
280 بازدید

اهمیت برندینگ در رسانه های اجتماعی با هدف سئو و بهینه سازی سایت

معمولا وجود یک برند در حال اجرا نقش موثری در سئو سایت دارد.برندی که منحصر به فرد است و تنها متعلق به شرکت و سایت شما است و هر کلمه ای که مرتبط با این برند باشد به سایت شما هدایت خواهد شد .علت تاکید گوگل به Google Authorship این است که محتوا را به پروفایل نویسنده پیوند زده و با تشخیص نویسنده عملکرد موتورهای جست و جو را نیز  بهتر خواهد کرد.

رسانه های اجتماعی به خصوص گوگل پلاس نقش یکپارچه ای را با سئو بازی می کند.رفتارهای انسانی همانند به اشتراک گذاری و صحبت در مورد یک سایت و تعداد کسانی که پست های مشترک شده ی شما را در این شبکه ها می بینند ، برای موتورهای جست و جو ، به خصوص گوگل بسیار اهمیت دارد و آن ها را زیر نظر دارد.اگر یک استراتژی قوی همانند رسانه های اجتماعی ندارید که مخاطبانتان بتوانند از طریق آن مطالب شما را به اشتراک بگذارند ، اکنون زمان آن فرا رسیده که یک چنین استراتژی را پیاده سازی کنید که اهمیت زیادی در سئو سایت دارند.

یکپارچگی و تعامل دو عامل بسیار مهم در ایجاد طرح سئو می باشد. همیشه در تولید محتوا به همراه ساختن بستر مناسب رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید چرا که این دو اصول متقابلا از هم حمایت می کنند. طرح خود را با توجه به شکاف ها و فرصت های شرکتتان طراحی کرده و روی کانال هایی که شما را به مخاطبانتان نزدیک می کند تمرکز کنید.بدین ترتیب می توانید برای ترفیع رتبه ی سایتتان در نتایج موتورهای جست و جو امیدوار باشید.

منبع: http://rseo.ir

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر