استراتژی های مهم بهینه سازی و سئو
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
0 نظر
437 بازدید

استراتژی های مهم بهینه سازی و سئو

برای این که سایت دارای رتبه ی خوبی در موتورهای جست و جو باشد،نیازمند رعایت اصولی است که اخیرا تغییراتی در آن ایجاد شده است.برای مثال سایتی که دارای لینک های نامربوط، محتوای ضعیف و طراحی بد باشد،توسط موتورهای جست و جو جریمه شده و افت رتبه را خواهد داشت.عواملی همچون بازاریابی محتوا، بهینه سازی موبایل و رسانه های اجتماعی از جمله استراتژی های مهم سئو هستند. پس بهتر است مکانیسم کارمان را با استراتژی های سئو تطبیق داده و برای بالا رفتن سئوی سایت که به دنبال آن ترفیع رتبه را خواهیم داشت، تلاش کنیم.

سئوی اثر بخش دارای سه رکن است.این سه رکن شامل سه هسته ی اصلی محتوا، لینک ها و رسانه های اجتماعی می باشد.آنچه که در سال های اخیر دارای اهمیت و توجه شده است رابطه ی این سه رکن است. در این مورد باید در مورد مخاطبانمان عمل نیاز سنجی را انجام دهیم، به این صورت که با استفاده از پرسشنامه هایی به نیاز کاربرانمان آگاهی پیدا کرده و محتواهایی مطابق با نیازهای آن ها ایجاد کنیم.رسانه های اجتماعی دسترسی مخاطبان به شما را راحت تر می کند و باعث تقویت این رابطه می شود و این سیگنال ها را به موتورهای جست و جو می رسانند که باعث ارزشمند شدن مخاطبان شما شده و کاربران از طریق جست و جو در موتور جست و جو به مطالب با ارزش شما دست می یابند.

سبب این عوامل انسان محور شدن مکانیسم موتورهای جست و جو است.پس باید در جلب رضایت بازدید کنندگان خود برای گرفتن رتبه های ی بالاتر نهایت تلاش خود را بکنیم و این امر تنها با مطالعه و نیاز سنجی مخاطبان امکان پذیر است.

منبع: http://rseo.ir

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر