سئو نوین در سال 2015
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
0 نظر
402 بازدید

سئو نوین در سال 2015

زندگی در دنیای مجازی نیازمند پیش رفتن پا به پای تکنولوژی و پیشرفت هاست. برای بودن در صحنه ی رقابت باید خودمان را با تغییرات ایجاد شده وفق داده و در این صحنه پیروز میدان باشیم.


با پایان عمر کلیدواژه ها این سوال در ذهن مخاطبان ایجاد می شود که حال، بعد از پایان عمر کلیدواژه ها ملاک جست و جوی موتورهای جست و جو چه چیزی می تواند باشد.عبارت جست و جو شده توسط کاربران نیز به مرور زمان دارای تحول و تکامل شده ، حال سوال مطرح شده برای عوامل موتورهای جست و جو این است که چه استراتژی ها و اقداماتی باید برای حرکت پا به پای مخاطبان ، انجام داد.


هدف وب سایت شما باید تولید محتواها یا محصولاتی مطابق با خواسته و نیازهای مخاطبان و مشتریان باشد، نه بر اساس  کلمات کلیدی که تمرکز بر بهینه سازی سایت دارد.
برای تشخیص الویت بندی نیت کاربران از جست و جو بر اساس ارزش آن باید به انجام موارد زیر پرداخت.
مورد اول لیست کارها و فعالیت هایی که شرکت برای مخاطبان و کاربران انجام می دهد.
مورد بعدی،تایپیک های مورد علاقه ای که دوست دارید در نتایج جست و جو ظاهر شود. همانند محصولات یا خدمات ….
و مورد آخر تایپیک ها را برا اساس مفهوم بخش بندی کنیم.
رعایت این موارد تاثیر فراوانی در سئو سایت ایجاد خواهد کرد.

منبع: http://rseo.ir

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر