یک بسته بندی موفق برای cubs, old style
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴
0 نظر
1472 بازدید

یک بسته بندی موفق برای cubs, old style

...............................................................................................................

Padsو شرکت طراحش با این shrink lable گرمایی که طراحی شد جهت ایجاد بطری های شیشه ای۱۲oz که مثل توپ بیسبال چوبی به نظر می آمدند همه رقیبان را از میدان به در کرد.

یک بطری شیشه ای مشروب که به شکل توب بیسبال ساخته شده که این قضیه بیشتر جنبه طنز دارد و این کار توسط شرکت pabst brewing انجام شده است و کل قضیه بر می گردد به طرفداران نوجوان تیم بیسبال شیکاگو.

 

Rohithreddy مدیر نام تجاری old stylen از شرکت pabst می گوید که شرکت ما با نوجوانان ۶۱ سال قدمت دارد. این بزرگ ترین و طولانی ترین حمایت مالی ورزشی در جهان است. که این موضوع به دو نماد تصویری  cubs, old style بر می گردد. این علائم نماد غرور و هیجان برای شرکت است. به عنوان بخشی از شرکت ما, ما هر سال یک بسته یادبود تهیه می کنیم. امسال طرح خلاصه , عمدا گسترده بود. ما این کار را عمدا انجام دادیم و هدف ما از این عمل کسب اعتبار از طرف هموطنان و جلب رضایت نوجوانان شیکاگو به old style بود. تیم طراحی یک مفهوم و نماد خارق العاده طراحی کردند و بازخوردی که ما اکنون از شرکای خود در عمل دریافت می کنیم حاکی از آن است که به بطری ها حتی از تصور ما هم خیلی بهتر به نظر می رسند. تیم طراحی scott& victor در زمینه طراحی پیشرو بود.

 

شامل لوگوهای old style و cubs و عبارت (مشروب های شیکاگو از سال ۱۹۰۲) علائم اولیه این نبرد موفق آشکار است. ۵۸ درصد افزایش هر ساله در آمار توزیع برای بسته بندی طیح دو ماه اخیر.

 

به نظر می آید که این قضیه واگذاری کامل و گسترده و همه جانبه بازار و راتباطات در زمینه بسته بندی است. به گفته victor loporte  ما می دانستیم خود بطری جزء اصلی است. اما باید راجع به طرح بسته بندی هم فکر می کردیم, بسته بندی ثانویه, pos  و پخش آگهی داخل و اطراف Wrigley وقتی به عقب بر می گردم شگف زده می شوم که می بینیم ما چه کار بزرگی با یک تیم ۴ نفره انجام داده ایم. ما دو نفر را از بیرون , برای طراح استخدام کردیم. ما روی ارتباط روح و صدای old style کار کردیم در هر نقطه و بخش. از بخش شور و هیجان Wrigley تا بخش خرید در فروشگاه ها و بارها سعی کردیم که تمام موارد در نماد انعکاس یابد. (به گفته scott English , laporte۰۳۹s partner)تمام قطعات بطری نمایانگر قدرت مقاومت old style و Cubs است در حالی که نه تنها این قضیه پیکر شهر شیکاگو را در بر می گیرد بلکه باعث ایجاد جو طنز و سرگرمی در ورزش و خوردن مشروب هم می شود.

 

برچسب به کار برده شده توسط A۳PL

برچسب تمام بدنه توسط شرکت Multi color به آدرس اینترنتی www.multicolorcorp.com حمایت می شود. روی برچسب های پت کلمه FLEXO به شش رنگ چاپ می شود. اما در واقع این مورد روی بطری های کارخانه pabs  انجام نمی شود.

 

در این مورد مشخص به گفته مدیر اجرایی بسته بندی شرکت Gary Galeck, pabst تعدادی از کارمندان درگیر فرآیند هستند. البته اول , نقش کارگاه owens llinois است که بطری ها را می سازد. توقف بعدی در کمپانی verst Grup است که یک حمایت کننده سه بعدی است که توالی, حمل و نقل , بسته بندی , مرتب کردن را فراهم می کند همچنین ارائه دهنده سلسله ای از راه حل ها به تولید کننده های پیشرو در این زمینه است.

 

در Verst , برچسب های heat shrink توسط یک ماشین که توسط fuji seal فراهم شده به کار برده می شود. در این بخش بطری ها با کشتی به کارخانه millercoos در ohio, Trenton ارسال می شود. توضیح می دهد که قرار دادن روکش برچسب مانند این مدل توسط یک خط تولید کار آسانی نیست. یک چسبناکی در مورد این بطری ها در مقایسه با پرداخت شیشه های بدون برچسب وجود دارد و این مانع از این می شود که مایع آنها به طور یکنواخت و روان درون آنها جریان داشته باشند. ای مدل بطری ها به همان راحتی که داخل ریل انتقال دهنده می چرخند, نمی چرخند. بنابراین می بینیم که برچسب ها می توانند زیان آور نیز باشند. خوشبختانه چاپ روی برچسب آنها به شکل معکوس یا وارونه است. و این باعث می شود که نوشته ها از بین نرود و آسیب نبینند. اما کارخانه miller۰۳۹;s Trenton در طی مسیرهای ناقل خود پوشش های دارد که کمک کننده هستند. مورد دیگری که باید بر آن غلبه کرد این است که از آنجای که این طرح در مورد بسته بندی دوم است. Pabst و گروه طراحش تصمیم گرفتند که عرضه به صورت کارتن های کاغذی ۱۲ تایی باشد.

 

اگر چه تجهیزات کارتن بندی این کارخانه با بطری های shrink lable سازگاری نداشت. این تجهیزات برای لیوان های معمولی مناسب هستند اما به بسیاری از برچسب ها (همان طور که آزمایش شد) آسیب می زنند. (طبق گفته Galecke)بنابراین miller بسته بندی ۲۴ تایی را انجام می دهد که شکیل تر است. این بسته بندی های ۲۴ تایی به یک شعبه فرعی دیگر که در hebron, ky است ارسال می شوند. در این مرحله بطری ها به طور دستی از قوطی های موج دار جدا شده و به بسته بندی های ۱۲ تایی خورانده می شوند که این بسته بندی به اندازه کافی شکیل و نرم هستند که هم برای این منظور مناسب باشند و هم به بطری ها آسیب نرسانند. با حمایت craphic packaging کارتن های مقوایی ۲۱ تایی حاوی این بطری های دارای چاپ افست در ۶ رنگ هستند Galecke. اما ارزش ارتقاعی آن است که ارزش بررسی دارد. وی همچنین اشاره می کند که اگر چه این بطری ها به وفور در خرده فروشی ها و کانال های غیر رسمی یافت می شوند آنها به طور واقع وارد حیطه cubps Wrigley نمی شوند. فقط قوطی ها و بطری های پلاستیکی آنجا به کار می روند. در یک مصاحبه ای در ۳۱ مارچ, در روز قبل از روز گشایش Galecker, Wrigley طرح بطری های bat را این گونه مطرح و خلاصه کرد. به طور قطع شما راجع به خیلی موارد شگفت زده خواهید شد. از قبیل این که این بطری ها بسته بندی های بسیار ارتقاء یافته ای دارند. اما نکته آخر این است که بطری ها در زمان لازم در روز افتتاح به بازار نمی رسند.

 

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر