جهاد کشاورزی در پی برنامه‌ریزی برای تغییر بسته بندی و بازاریابی خرما
شنبه ۲۷ دى ۱۳۹۳
0 نظر
238 بازدید

محمودحجتی وزیرجهاد کشاورزی گفت: با توجه به اینکه سالانه بیش از یک میلیون تن خرما در کشور تولید می شود واز این مقدار فقط 200 هزار تن صادر می شود، تقویت بازار صادرات این محصول استراتژیک یکی از اولویتهای اصلی این وزارتخانه است و برای افزایش سهم صادرات خرمای کشور در بازارهای هدف باید برای تغییر در بسته بندی، بازار یابی، فراهم کردن زمینه عرضه محصول به بازارهای جهانی و ذائقه مشتریان براساس واریته های خرما برنامه ریز جدی شود.

وی تصریح کرد: هم اینک کشاورزان برای تولید محصول از کودهای بیو و ریزمغذیها استفاده می کنند اما به دلیل تراکم کشت و افزایش تولید از کودهای شیمیایی نیز استفاده می شود.

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر