فروشگاه‌های خرده فروشی چاپ سه بعدی لویی ویتون پاپ آپ
چهارشنبه ۲۲ دى ۱۳۹۵
0 نظر
46 بازدید

فروشگاه‌های خرده فروشی چاپ سه بعدی لویی ویتون پاپ آپ 

....................................................................................................................................................................

OMUS، یک ارائه دهنده ی چاپ سه بعدی تخصصی در استرالیا و یک مشتری تکنولوژی های massivit چاپ سه بعدی ، برای اولین بار در جهان، فروشگاه خرده فروشی چاپ 3D پاپ آپ را به نمایندگی از نام تجاری لوکس مد ، لویی ویتون ، ایجاد نموده است.

 

ساختار چشم نواز آن با 9 متر عرض، 10 متر طول و 2.7 متر ارتفاع (29.5ft X 32.8ft X 8.85ft) با استفاده massivit 1800 چاپگر سه بعدیOMUS ظرف مدت 18 روز ساخته شده و اخیرا در مرکز خرید وستفیلد سیدنی نگاه خریداران را به خود جلب نموده است.

 

به گفته ی رابرت گروسو، مالک OMUS مستقر در ملبورن، که با آژانس طراحی لوییس ویتون ، Gold Coast Displays، کار میکرد ، وظیفه ی شرکت ایجاد ساختار بسیار بزرگی بود که به عنوان یک پلتفرم جلب کننده  توجه برای نمایش آخرین مجموعه ی لباسهای مردانه ی این نام تجاری به کار رود. تنها سه هفته از زمان دریافت مجوز OMUS برای پیشروی تا تاریخ افتتاح فروشگاه بزرگ پاپ آپ باقی مانده بود.او توضیح داد: " پس از دریافت خلاصه ای از طراحی ، ما الزاما نیاز به ایجاد بازار فروش خیره کننده و چشم نوازی داشتیم که در یک محیط عمومی شلوغ و در زمان ثبت پایدار بماند. با توجه به پیچیدگی طراحی و زمان کوتاه، چاپ 3واقعا تنها روش تولید در دسترس برای ما بود".

 

برای کمک به منظور ایجاد چنین چاپ بزرگی ، OMUS از مشتری  Massvit  سه بعدی دیگری ، یعنی شرکت تصاویر ترکیبی در سیدنی نام نویسی نمود. چاپگر  بی نظیر 1800  massivit  با سرعت 35 سانتی متر در 14”   در ساعت به کار گرفته شد ، دو چاپگر در اطراف ساعت مستقر شدند و هر یک به چاپ دو پانل تو خالی به طور همزمان پرداخت. در مجموع 30 پانل 3چاپ شدند که به عنوان دیوارهای بازار فروش پاپ آپ به کار رفتند.

 

پس از ایجاد آن ، OMUS در هر پانل ستون هایی حامی برای تضمین وزنی که این ساختار بزرگ 243 متر مکعبی ( 797 فوت مکعبی) تحمل میکرد ، قرار دارد . سپس صفحه ی نمایش با وینیل آینه ی کروم ایجاد و باچاپ هایی از تصاویر حیوانات که لوییس ویتون آنها را طراحی نموده بود و با موضوع مجموعه لباسهای مردانه ی روی صفحه ی نمایش مطابقت داشت ، آراسته شد.

 

گروسو میگوید : " لوییس ویتون و آژانس طراحی ، از نتیجه ی پایانی راضی و خرسند بودند ، این نتیجه از انتظارات آنها نسبت به  خیره کننده بودن پیشی گرفته بود و چشم انداز اصلی آنها الهام گرفتن از سافاری برای نمایش توانایی خط تولید مردانه ی شرکت بود.

 

کارکنان آنها نیز برای توضیح به بازدیدکنندگان در مورد چگونگی استفاده از این چاپ سه بعدی برای پروژه و چگونگی در محفظه قرار دادن نوآوری لوییس ویتون و این نگرش جدید خوشحال بودند".

 

منبع: Meprinter

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر