افت مشتریان در نمایشگاه بیست و سوم
سه شنبه ۱۴ دى ۱۳۹۵
0 نظر
54 بازدید

افت مشتریان در نمایشگاه بیست و سوم

..............................................................................................................

محسن زارع مدیر مجموعه سررسید کاوا درباره بیست و سومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی عنوان کرد: نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته بیشتر دچار افت متقاضیان و مشتریان شده است.

 

محسن زارع مدیر مجموعه سررسید کاوا درباره بیست و سومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی عنوان کرد: نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته بیشتر دچار افت متقاضیان و مشتریان شده است که بخشی از این افت به وضعیت اقتصادی و بخشی از آن نیز شاید به شرایط آب و هوایی مرتبط باشد و البته دلیل دیگر آن نیز می تواند به تفکیک دو نمایشگاه چاپ و بسته بندی، تبلیغات و بازاریابی ارتباط داشته باشد. جدایی این دو نمایشگاه مشتریان را مستاصل کرده است که در کدام نمایشگاه باید حاضر شوند، تمام این موارد دست به دست هم داده و ما شاهد افت حضور بازدیدکنندگان نمایشگاه بیست و سوم بوده ایم.

 

وی درباره انتظارات از مسئولان عنوان کرد: یکی از مواردی که تمام صنایع با آن درگیر هستند حمایت های دولتی است، در بخشی از موارد تولیدکنندگان سررسید از برخی از مزایا نمی توانند استفاده کنند. درست است سود بانکی پایین آمده است ولی هنوز از وام هایی که قرار شده ارایه دهند، خبری نیست. نکته بعدی ارتباط با کشورهای دیگر است، ما هنوز در تحریم هستیم و ارتباط بانکی و سوئیفت نمی توانیم برقرار کنیم که خود از مهمترین دغدغه های تولیدکنندگان است.

 

مدیر مجموعه سررسید کاوا اظهار داشت: مجموعه کاوا هرسال به دنبال نگرش نو و ارایه کارهای نوین است. امسال نیز ایده های نویی را در مجموعه داشتیم که مورد استقبال مشتریان نیز قرار گرفت.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا حضور در نمایشگاه چاپ و بسته بندی را ترجیح دادید، گفت: قدمت نمایشگاه چاپ و بسته بندی بیشتر از نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی است و تعداد بازدیدکننده بیشتری نیز دارد به همین دلیل حضور در این نمایشگاه را مفیدتر دیدیم.

 

منبع: چاپ و نشر

صنعت چاپ
چاپ
نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر