



نوآوری دیگر در دنیای چاپ دیجیتال
..............................................................................................
دستگاه konica Minolta AccurioPrint به استفاده کننده اجازه می دهد تا یک خط چاپ دیگر که دورۀ کارکرد کوتاه تری دارد را به مجموعه خود اضافه نماید.
شرکت چاپ اردنی فست پرینت یک خط فناوری دیجیتال دیگر به بخش چاپ کوتاه مدت خود اضافه نموده است. این شرکت روی دستگاه چاپ دیجتال جدید با برند konica Minolta AccurioPrint C3070L سرمایه گذاری نموده است.
این برند جدید کارهای چاپی را در زمان کوتاه، با رنگهای مختلف، با کیفیت بالا و بر روی همه نوع مادهای انجام میدهد. موادی که دارای سطوح هموار و ناهموار تا gsm 350 هستند، چاپی به عرض 33 سانتیمتر و طول 70 سانتیمتر میتوانند داشته باشند.
با این سرمایه گذاری، با چاپ دیجیتال میتوان هر نوع فرآیند چاپ را در عرض چند ثانیه انجام داد. "آدهام دبابنه" معاون مدیر شرکت فست پرینت میگوید: "با تست این فناوری در انجام چاپ های واقعی، ثابت شده است که این فناوری جدید دیجیتالی میتواند به صورت موازی و همزمان با چاپ افست نیز کار کند. از این رو ما میتوانیم با کیفیت و زمانبندی مناسب، همۀ مشتریان خود را راضی نگه داریم".
"دبابنه" اضافه نمود که دستگاه چاپ دیجیتال جدید Konica Minolta از همه جهات به کسب و کار او کمک زیادی نموده است. این دستگاه باعث افزایش فروش ما شده است و این امر ناشی از سرعت بالای آن میباشد. از آنجا که بیشتر مشتریان دنیال این هستند که سفارش خود را سریع و به موقع تحویل بگیرند، این دستگاه جدید این تضمین را میدهد که فرآیند چاپ در عرض چند دقیقه به پایان برسد. این روزها مشتریان متقاضی چاپ در حجم کمتر در حداقل زمان ممکن هستند. با این حال، این امر در دستگاههای افست قابل اجرا نیست. دستگاه چاپ دیجیتال جدید konica Minolta AccurioPrint C3070L انتخاب مناسبی برای رقابت در بازار و رفع نیازهای مشتریان میباشد.
منبع: Meprinter
- نرم افزار
- معرفی کتاب
- آخرین مجلات
-
-
کتابی که فن صحافی را آموزش می دهد
۲۳ شهریور ۱۳۹۶
کتابی تازه در مورد طراحی مخصوص چاپ
۲۴ مرداد ۱۳۹۶
آشنایی با روشهای چاپ ماشینی تبیین شد
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
شرح تاریخچه صنعت چاپ؛ از دیروز تا امروز
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
-
ماهنامه پرشین جی اف ایکس شماره 67
۰۵ خرداد ۱۳۹۴
- هفته تصویرسازی پردیس هنرهای زیبا
- صنعت چاپ ونشر یارانه نمی خواهد، قانون می خواهد
- اهالی نشر از سرپرست جدید مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران چه انتظاری دارند؟
- شیوه اجرایی نمایشگاههای استانی تغییر خواهد کرد
- کتابهایی که به چاپهای بعدی نمیرسند
- باید به کار فرهنگی نگاه اقتصادی داشته باشیم
- اهم تغییرات دهمین جشن مستقل انیمیشن از سوی انجمن صنفی فیلمسازان انیمیشن ایران اعلام شد.
- توقف فعالیت چاپخانهای با ۳۰ سال سابقه
- حل مشکلات صنعت چاپ در سایه تعامل با تشکل های صنفی نتیجه می دهد
- رفع مشکل روادید ناشران ایرانی برای حضور در نمایشگاه فرانکفورت
- آرا انتخابات شرکت تعاونی لیتوگرافان بازشماری شد
- هیات تجاری ایران در نمایشگاه چاپ شانگهای شرکت می کند
- چاپخانههای کرمان در حوزه اقتصادی نیازمند حمایت هستند
- تشکیل کارگروه ساماندهی کاغذ در وزارت ارشاد به ریاست "حسین انتظامی"
- دولت باید مسئولیت صنعتی و تولیدی را به بخش خصوصی واگذار کند
- بعد از 40 سال یک برگ روزنامه نمی توانیم چاپ کنیم!
- دولت برای خرید کاغذ پول داده اما معلوم نیست این پول ها کجا رفته اند
- نمایشگاه پوسترهای طراحی اعلان فیلم محمد علی باطنی
- تراز منفی ۷۰ هزار تُنی در صنعت چاپ
- اولویت ما تجمیع ظرفیت های کوچک چاپخانه ها و راه اندازی چاپخانه بزرگ و مدرن در کرمانشاه است
- بازار کاغذ راکد شده است/ افزایش قیمت نداشتیم
- اعضای جدید هیات مدیره تعاونی چاپخانه داران انتخاب شدند
- حذف یارانه چاپخانههای دولتی، رقابت نابرابر با بخش خصوصی را کمرنگ کرد
- وضعیت مبهم چاپخانه ها / از کاغذهای وارداتی تا به روز نبودن دستگاه های چاپ
- جشنواره صنعت چاپ در 18 استان کشور برگزار می شود
- ضرروت پرهیز از نگاه سربی به صنعت طلایی چاپ
- برای صنعت مرحوم چاپ و به ویژه چاپ کتاب یک دقیقه سکوت کنید
- ثبت سفارش واردات 41 هزار تن کاغذ چاپ و تحریر تأیید شد
- اعلام آمادگی 5 شرکت خصوصی برای تامین کاغذ مطبوعات
- تاسیس دانشکده لیتوگرافی و چاپ در آینده نزدیک
- بحران کاغذ تاثیری بر چاپ کتابهای درسی ۹۸-۹۷ ندارد
- نمایشگاه پک پرینت (Pack Print 2019 )رویدادی برای تبیین آیندۀ صنعت بسته بندی و چاپ در آسیا
- تعرفه رسمی سال ۹۷ طراحان گرافیک ایران
- واردکنندگان کاغذ با ارز دولتی را معرفی کنید
- گرانی کاغذ، سردرگمی ناشران و بیکاری چاپخانه داران
- اولین بسته آموزشی فرآیند چاپ
- تولید بسته هایی با وزن پایین با ترکیب گچ و پلیمر
- کاغذ مهمتر است یا نمایشگاه چاپ و بستهبندی؟
- تکذیب ممنوعیت واردات کاغذ و مقوا
- عوامل افزایش قیمت کاغذ از نگاه رئیس انجمن واردکنندگان کاغذ و مقوا
- برگزاری جلسه اضطراری کارگروه کاغذ ضروری است
- برگزیدگان بخش پوستر بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی
- برگزاری اولین دوره آموزشی مبانی تجارت بین الملل در صنعت چاپ و بسته بندی
- مقدار فروش چاپ بسته بندی ژاپن
- توسعۀ تکنولوژی های پیشرفته در بخش چاپ لیبل
- چاپ دیجیتال در بخش بستهبندی موفقیت کمتری داشته است
- نوآوری دیگر در دنیای چاپ دیجیتال
- لزوم حرکت فعالان چاپ افست به چاپ دیجیتال
- چاپ دیجیتال فرصتی برای اهالی چاپ
- نمایشگاه کتاب تهران و رشد حبابی صنعت نشر
- تغییر و تحول دیجیتال در دنیای چاپ صنعتی
- پنج گام برای جذب مشتری در صنعت چاپ
- نیاز بازار رنگ باید بهروز شود
- سازگاری مرکب ها و ورنی ها
- پایداری لیبل در آب و هوای متفاوت
- تبلیغات چیست؟
- ضایعات ، سود هدر رفته چاپخانه ها
- فناوری نانو و بسته بندی
- افست در جست وجوی روح نوآوری
- هولوگرام در نبرد با متقلبان
- چگونه می توان تکنولوژی جوهرافشان را کشت
- لیبل و بسته بندی
- مقدمـه ای بر ساخت مقوای کنگره ای
- چگونگی برپایی چاپخانه در تهران
- گرافیک محیطی چیست؟
- بسته بندی های نوین ، اندیکاتورهای دما زمان ( قسمت چهارم)
- بسته بندی های نوین ، اندیکاتورهای دما زمان ( قسمت سوم)
- بسته بندی های نوین ، اندیکاتورهای دما زمان ( قسمت دوم )
- بسته بندی های نوین ، اندیکاتورهای دما زمان ( قسمت اول )
- تاریخچه بسته بندی و انواع آن
- نقش طراحی گرافیک در بسته بندی و فروش محصولات در ایران
- بسته بندی آخرین ترفند بازاریابی
- طراح گرافیست کیست؟
- گرافیک و سواد بصری
- تاثیر صنعت چاپ بر ارتباط ادیان
- عناصر مشترک طراحی داخلی و گرافیک محیطی
- نگاهی به معضلات گرافیک تبلیغاتی و تبلیغات
- یک بسته بندی موفق برای cubs, old style
- مفهومی جدید از چاپ: فن آوری ساخت
- بسته بندی برای بازاری پویا
- بسته بندی، ویترین مواد غذایی است!
- اما و اگرهای نانوفناوری در بسته بندی موادغذایی
- اثر هنری به مثابه ابزار ارتباطی روز
- تبلیغات دهان به دهان، رقیب تبلیغات تلویزیونی
- بررسی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات پیامکی؛ مطالعه موردی: کاربران اپراتور همراه اول در شهر تهران
- سلفی، ابزاری برای بازاریابی، بهترین فرصت برای برندها
- بررسی تأثیر تبلیغات در شبکههای اجتماعی بر بازاریابی خدمات آموزشی
- تکنیک و مدیریت تولید ناب در صنعت چاپ
- نگاهی متفاوت به طراحی جلد و کتاب سازی / مجید زارع
- پنج «باید» که در طراحی کارت ویزیت بکارتان می آید
- برتری ومزایای بستهبندی انعطافپذیر
- بزرگترین چالش تبلیغات ایران چیست؟
- چند راهکار برای کاهش میزان هزینه در تبلیغات
- تعریف هویت بصری، برندسازی و هویت
- افزایش سهم تجارت کالا و خدمات واسط، حاصل نگرش نوین بین المللی به مقوله تولید است
- بستهبندی مناسب راهگشای تحقیقات بازار
- گفتگو با داوود مرگان و فرید یا حقی/ استودیو چپ چین
- به صنعت چاپ چه نیازی داریم؟
- داستان انتخاب نام های تجاری شرکت های بزرگ – قسمت دوم
- رسانه جدید تبلیغاتی؛ وقتی بیلبوردهای تبلیغاتی به پرواز در میآیند