



جلسه ستاد ششمین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد برگزار شد
..........................................................................................................................................................................................................................
جلسه ستاد ششمین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد صبح امروز در اتاق جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری طرح و چاپ، صبح امروز، جلسه ستاد ششمین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد، با حضور یوسف امینی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، علی مغانی، رییس اتحادیه صنعت چاپ خراسان رضوی، آقای شانه چی، رییس اداره چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، نمایندگان استانداری، اتاق اصناف، خانه صنعت و معدن، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شرکت شهرک ها و با حضور حامد ایرانی مدیر شرکت برساز رویداد پارس، برگزار کننده نمایشگاه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان برگزار شد.
مدیر دفتر چاپ و نشر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ابتدای جلسه صنعت چاپ را به عنوان یکی از صنایع برتر دنیا معرفی کرد و خاطر نشان کرد که این صنعت علاوه بر نفعی که در توسعه فرهنگی و آموزشی ایفا میکند، نقش بسیار مهمی هم در بخش اقتصادی و توسعه اقتصادی کشور دارد.
وی در ادامه گفت: برگزاری این نمایشگاه باعث افزایش صادرات و گردش مالی در حوزه چاپ می شود و زمینه ای برای عرضه توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه و بالفعل این صنعت و تعامل بین فعالان حوزه چاپ و بسته بندی و مدیران اجرایی و قانون گذاری کشور را فراهم می کند.
شانه چی ضمن تشکر از شرکت برساز رویداد پارس به عنوان یکی از شرکت های موفق نمایشگاهی در حوزه چاپ و بسته بندی گفت: نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد بعد از نمایشگاه تهران، یکی از معتبرترین نمایشگاه های چاپ و بسته بندی ایران است.
یوسف امینی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد ارشاد اسلامی استان خراسان، هدف از برگزاری جلسه ستاد را، برنامه ریزی و همفکری و هم اندیشی برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر رویدادی دانست که در توسعه فرهنگی، اقتصادی و تجاری کشور و به خصوص مشهد نقش مهمی ایفا میکند و افزود: به همین دلیل است که ترکیب افراد شرکت کننده در جلسه ستاد با ترکیبی از نمایندگان دستگاه های اجرائی، که وظیفه نظارتی و هدایتی دارند و نمایندگان تشکل های صنفی که مدیریت میدانی به عهده ایشان است، انتخاب شده است.
علی مغانی، رییس اتحادیه صنف صنعت چاپ خراسان رضوی در ادامه جلسه گفت: صنعت چاپ و بسته بندی امروزه نقش اساسی در صادرات غیر نفتی دارد، مشروط بر اینکه دولت و دولتمردان ما به این امر توجه کنند.
وی با اشاره به برگزاری دو دوره نمایشگاه پکو در مشهد افزود: نمایشگاه های پکو با همکاری استانداری و وزارت ارشاد شکل گرفته بود و دوباره باید همه تلاش خود را برای برگزاری این مهم به کار گیریم.
حامد ایرانی، مدیر شرکت برساز رویداد پارس و برگزارکننده ی نمایشگاه گفت: سال گذشته در نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد 106 شرکت کننده و حدود 7800 بازدید کننده داشتیم، در حالی که امسال به طور میانگین نسبت به پارسال شرکت کننده کمتری داریم اما مساحت درخواستی غرفه ها بیشتر شده و این متاسفانه حذف شدن شرکت های کوچکتر از نمایشگاه را نشان می دهد.
ایرانی در ادامه افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای نمایشگاه سال گذشته، سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری یک سرمایه گذار پاکستانی برای تولید سیلندرهای چاپ هلیوگراور در خراسان رضوی بود، که این مهم به واسطه حضور ایشان در نمایشگاه چاپ و بسته بندی اتفاق افتاد.
ششمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد از 1 تا 4 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود.
- نرم افزار
- معرفی کتاب
- آخرین مجلات
-
کریتیو استودیو (CreativeStudio) بروزرسانی میشود
۲۷ فروردین ۱۳۹۷
دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت دود بر روی تصاویر از گرافیک ریور
۲۷ فروردین ۱۳۹۷
دانلود 26 موکاپ لایه باز لوگوهای چاپی روی کاغذ از گرافیک ریور
۲۷ فروردین ۱۳۹۷
دانلود مجموعه براش های متنوع فتوشاپ و ایلوستریتور
۲۷ فروردین ۱۳۹۷
-
کتابی که فن صحافی را آموزش می دهد
۲۳ شهریور ۱۳۹۶
کتابی تازه در مورد طراحی مخصوص چاپ
۲۴ مرداد ۱۳۹۶
آشنایی با روشهای چاپ ماشینی تبیین شد
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
شرح تاریخچه صنعت چاپ؛ از دیروز تا امروز
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
-
ماهنامه پرشین جی اف ایکس شماره 67
۰۵ خرداد ۱۳۹۴
- دو تصویرگر ایرانی در نمایشگاه دوسالانه ILUSTRARTE 2018
- هشتمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در بوستان گفتگو
- بی ثباتی نرخ ارز و بههم ریختگی بازار چاپ
- کتابهای چاپی تبدیل به یک کالای لوکس شده است
- ورود کاغذ گلاسه به دلیل کشمکش های اداری بین سازمانی بلاتکلیف باقی مانده است
- چاپخانه ها عملا تعطیل هستند حتی قیمت هم به آنها ارائه نمیشود
- عدم نیاز کارت بازرگانی واحدهای تولیدی برای واردات ماشینهای چاپ
- نشست ھم اندیشی فعالان صنعت چاپ کشور در اتحادیه چاپخانه داران
- رونمایی از لوگوی «همدان، پایتخت گردشگری آسیا»
- پوستر نمایش «ماراساد»
- اعلام برگزیدگان بخش مسابقه تبلیغات فجر۳۶
- تعطیلی دانشگاه چاپ اصلا خوب نیست
- انتخابات اتحادیه لیتوگرافان اوایل اسفند96
- تکنولوژی چاپ پارچه درنمایشگاه "هم تکستایل" (Heimtextil)
- الکترونیک چاپی، فرصتی برای بسته بندی هوشمند
- دومین فراخوان مسابقه تصویرسازی Manga
- آیا صنعت چاپ از چاله به چاه افتاده است؟
- نخستین کارگاه آموزشی اپراتوری دستگاه های دیجیتال برگزار شد
- نخستین کارگاه آموزشی اپراتوری دستگاه های دیجیتال برگزار شد
- چاپخانه داران آیین نامه های مالیاتی ابلاغ شده را فرا نگرفته و به درستی عمل نمی کنند
- ثبت اختراع آمازون برای ارائۀ خدمات چاپ سه بعدی سفارشی
- نمایشگاه SGI دبی نشان دهندۀ توان شرکت ها در عرضۀ تجهیزات برای چاپ روی پارچه
- بازار چاپ سه بعدی پزشکی تا سال 2027 به 6 میلیارد دلار خواهد رسید
- فراخوان جایزه بینالمللی تصویرسازی و دیزاین جوزف بایندر ۲۰۱۸
- گزارش آیین اختتامیه پنجمین سرو نقرهای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران
- اداره چاپ ونشر پوست می اندازد!
- فروش نشر پیرسون 12 برابر صنعت نشر ایران است
- هفت برتری کتاب الکترونیکی به کتابهای چاپی
- دوره کاربردی آموزش چاپ در چاپخانه
- تیر خلاص به بازار کاغذ
- راهکارهای چاپ انواع مختلف بسته بندی ها
- بررسی متولیگری صنعت چاپ از وزارت ارشاد به وزارت صنعت در کمیسیون صنایع مجلس
- چه وقت زمان دیجیتالی شدن است؟
- نخستین فهرست نامزدهای اسکار در بخش انیمیشن کوتاه اعلام شد
- قیمت عادلانه کاغذ هفته آینده مشخص میشود/مافیای کاغذ نداریم
- ایران و افغانستان فعالیتهای مشترک در حوزه چاپ و نشر را گسترش دهند
- افزایش تعرفه کاغذ منتفی شد
- راه حل های منحصربفرد شرکت اُمت (OMET) برای انجام یک فرایند تبدیل هوشمند
- انتقاد مصرف کنندگان کاغذ به حذف کاغذ از دریافت ارز مبادلاتی
- دوره تخصصی ویژه مدیران صنعت چاپ
- حضور 650 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه چاپ
- چهار روز تا نمایشگاه فسپا اوراسیا
- مسئولین علاوه بر نظارت حمایت کند
- دیدگاه برای صنعت چاپ از نوع صادرات باید باشد
- صنایع بسته بندی باید در عرصه بازار قوی کار کنند
- توسعه بخش چاپ و صنعت بسته بندی در شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در حال اجراست
- متحول شدن بخش صنعت چاپ درخراسان رضوی
- دغدغه اصلی صنعت چاپ رفع مالیات بر ارزش افزوده ۹ درصدی است
- تخصصی شدن نمایشگاه ها باعث تقویت صنعت می شود
- تفاهم نامه بین صنعت و چاپ و بانک ملی باعث توسعه این بخش می شود
- تغییر و تحول دیجیتال در دنیای چاپ صنعتی
- پنج گام برای جذب مشتری در صنعت چاپ
- نیاز بازار رنگ باید بهروز شود
- سازگاری مرکب ها و ورنی ها
- پایداری لیبل در آب و هوای متفاوت
- تبلیغات چیست؟
- ضایعات ، سود هدر رفته چاپخانه ها
- فناوری نانو و بسته بندی
- افست در جست وجوی روح نوآوری
- هولوگرام در نبرد با متقلبان
- چگونه می توان تکنولوژی جوهرافشان را کشت
- لیبل و بسته بندی
- مقدمـه ای بر ساخت مقوای کنگره ای
- چگونگی برپایی چاپخانه در تهران
- گرافیک محیطی چیست؟
- بسته بندی های نوین ، اندیکاتورهای دما زمان ( قسمت چهارم)
- بسته بندی های نوین ، اندیکاتورهای دما زمان ( قسمت سوم)
- بسته بندی های نوین ، اندیکاتورهای دما زمان ( قسمت دوم )
- بسته بندی های نوین ، اندیکاتورهای دما زمان ( قسمت اول )
- تاریخچه بسته بندی و انواع آن
- نقش طراحی گرافیک در بسته بندی و فروش محصولات در ایران
- بسته بندی آخرین ترفند بازاریابی
- طراح گرافیست کیست؟
- گرافیک و سواد بصری
- تاثیر صنعت چاپ بر ارتباط ادیان
- عناصر مشترک طراحی داخلی و گرافیک محیطی
- نگاهی به معضلات گرافیک تبلیغاتی و تبلیغات
- یک بسته بندی موفق برای cubs, old style
- مفهومی جدید از چاپ: فن آوری ساخت
- بسته بندی برای بازاری پویا
- بسته بندی، ویترین مواد غذایی است!
- اما و اگرهای نانوفناوری در بسته بندی موادغذایی
- اثر هنری به مثابه ابزار ارتباطی روز
- تبلیغات دهان به دهان، رقیب تبلیغات تلویزیونی
- بررسی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات پیامکی؛ مطالعه موردی: کاربران اپراتور همراه اول در شهر تهران
- سلفی، ابزاری برای بازاریابی، بهترین فرصت برای برندها
- بررسی تأثیر تبلیغات در شبکههای اجتماعی بر بازاریابی خدمات آموزشی
- تکنیک و مدیریت تولید ناب در صنعت چاپ
- نگاهی متفاوت به طراحی جلد و کتاب سازی / مجید زارع
- پنج «باید» که در طراحی کارت ویزیت بکارتان می آید
- برتری ومزایای بستهبندی انعطافپذیر
- بزرگترین چالش تبلیغات ایران چیست؟
- چند راهکار برای کاهش میزان هزینه در تبلیغات
- تعریف هویت بصری، برندسازی و هویت
- افزایش سهم تجارت کالا و خدمات واسط، حاصل نگرش نوین بین المللی به مقوله تولید است
- بستهبندی مناسب راهگشای تحقیقات بازار
- گفتگو با داوود مرگان و فرید یا حقی/ استودیو چپ چین
- به صنعت چاپ چه نیازی داریم؟
- داستان انتخاب نام های تجاری شرکت های بزرگ – قسمت دوم
- رسانه جدید تبلیغاتی؛ وقتی بیلبوردهای تبلیغاتی به پرواز در میآیند