فیریزن (Feiereisen) در زمینه ارتقا خدمات دیجیتال با MGI و کونیکا مینولتا (Konica Minolta) همکاری می کند
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶
0 نظر
204 بازدید

فیریزن (Feiereisen) در زمینه ارتقا خدمات دیجیتال با MGI و کونیکا مینولتا (Konica Minolta) همکاری می کند 

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

شرکت فیریزن که در سال 1933 تاسیس شده و در شهر ملبورن ایالت فلوریدا واقع ست، برای چند نسل است که به فروشگاه های چاپ و شرکت های پست و بسته بندی کمک می کند که فرآیند پس از چاپ خود را به نحو احسن انجام دهند.

 

حال آن ها با با همکاری MGI و کونیکا مینولتا به دنبال این هستند که سیستم خدمات توسعه یافته چاپ دیجیتال JETvarnish 3D را در اختیار مشتریان خود در بیش از 500 فروشگاه چاپ و آژانس تبلیغاتی در کل ایالات متحده قرار دهند. هدف آن ها این است که باارائه جلوه های ویژه خلاقانه دو بعدی/ سه بعدی و گزینه های فویل کاری برجسته مختلف، به آن ها کمک کنند که در کارزارهای چاپ و پروژه های بازاریابی به موفقیت دست یابند. این شرکت هم در شعار تبلیغاتی خود اعلام کرده: «زودتر ازهمه تمام کنید».

 

چاپگرها در قالب مشتری ها

"گرگ اورتمن" مالک شرکت در این باره می گوید: «هدف ما از دستیابی به سیستم  JETvarnish سه بعدی این بود که مجموعه منحصر به فردی از خدمات تزئینی مورد توجه را در اختیار فروشگاه های چاپ قرار دهیم. در عین حال، ما هم چنین می خواهیم از فناوری دیجیتال MGIبهره ببریم و به این ترتیب، کاری کنیم که فعالیت های جریان اصلی تاثیرگذاری بیش تری داشته باشند و بتوانیم انعطاف پذیری زیرساخت های مدیریت پروژه خود را افزایش دهیم.»

او در ادامه می گوید: «جلوه های ویژه JETvarnish 3D باعث می شود که چاپ های افست و دیجیتال ارزش توجه را داشته باشند. اضافه کردن «نقطه تماس شخصی» به بافت های حساس به سنسورها این مزیت را دارد که هم به طراحی و هم به رنگ جوهر رنگ و بویی تازه می بخشد. نتیجه این کار این است که کاربران نهایی به روش هایی مستقیم تر، معنادارتر و پویا تر ارتباط برقرار می کنند. وقتی این اتفاق رخ می دهد، کل صحبت هایی که با یک مشتری انجام می شود داستان متفاوتی به خود می گیرد. فروشگاه های چاپ قدردان تلاش های ما برای پشتیبانی از توسعه تجاری و ارائه روش های ئزئینی تازه برای خریداران خود هستند.»

 

یک مدل کسب و کار تمام کاری تجاری

"اورتمن" در ادامه می گوید: «ما می خواهیم به فروشگاه ها و آژانس های چاپ کمک کنیم که با نمایش قدرت ایده های گرافیکی در طرح ها و فرمت های مختلف مثل فویل های رنگی مختلف، برجسته کاری ها و الگوهای پس زمینه فراوان، ارتباطات خود با زنجیره تولید را تقویت کنند. سیستم دیجیتال MGI با یک پروسه سه بعدی سفارشی و شخصی که تک تک بخش های آن قابل تغییر ست، به برندها، بسته ها و چاپ ها حیاتی تازه می بخشد.»

او در ادامه می گوید: «سیستم MGI با خلق نمونه هایی که در قالب ابزار فروش عمل می کنند، باعث ادامه همکاری ما با فروشگاه های چاپ می شوند. ما این مفاهیم تازه را در اختیار فروشگاه های چاپ قرار دادیم. آن ها هم اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتری ها می گذارند. این فرآیند باعث دستیابی به ایده های تازه شده و به ما کمک می کند که برای فروشگاه های چاپ همچون یک مشاور کاری عمل کنیم. اگر به آن ها کمک کنیم که ارزش سفارش های خود را افزایش دهند، در اصل به آن ها کمک کرده ایم که درآمد خود را بیش تر کنند.»

 

افزایش فاصله تولید به مصرف و مدیریت پروژه

مزیت نمونه سازی سریع، زمان تولید به مصرف کم و توانایی تولید با حجم بالا راه حل MGI به فیریزن امکان می دهد که با انعطاف پذیری بیش تری بتواند به انجام سفارش های مختلف و بزرگ تر بپردازد. از زاویه عملیاتی اگر به این قضیه نگاه کنیم هم متوجه می شویم که این راه حل باعث می شود سفارش ها با سرعت و تاثیرگذاری بیش تری انجام شوند. این مساله برای فروشگاه های چاپی که همیشه سفارش های تمام کاری خود را در محدوده زمانی مشخص و محدود به شرکت های دیگر می سپارند، یک مساله مهم است.

"اورتمن" به طور خلاصه می گوید: «راه حل دیجیتال JETvarnish 3D به ما کمک می کند که به سرعت از یک پروژه به سراغ پروژه دیگر برویم و برنامه زمانی خود را به شکل موثرتری مدیریت کنیم. توانایی انتقال و تعویض سریع سفارش ها در طول روز در مدیریت فعالیت ها، کارکنان، زمان و مواد مصرفی کمک زیادی به ما می کند. این کار هم چنین باعث می شود توانایی خود برای تولید راه حل هایی سفارشی، در تیراژ کم را برای مشتری ها بهبود بخشیم.»

 

او در ادامه می گوید: «برای مثال، سفارش های پیچیده برجسته کاری با فویل که قبلا انجام آن ها چند روز طول می کشید، حال تنها ظرف چند ساعت انجام می شوند. گزینه های مختلف JETvarnish 3D در بخش های تولید بافت و بلند کردن هیچ گاه با تکنیک های نمایشی سنتی پیشین به این صورت در دسترس نبود.»

 

او هم چنین در ادامه می افزاید: «ما به فروشگاه های چاپ خود به چشم شرکای تجاری نگاه می کنیم. به لطف سیستم JETvarnish 3D، به شکل راحت تری می توانیم احتیاجات مورد نیاز سفارش ها را تامین کنیم و کارهایی با کیفیت بالا و کمیت زیاد ارائه دهیم. برای فروشگاه های چاپی که به دنبال یک همکاری تجاری طولانی مدت در زمینه تمام کاری با انعطاف پذیری بالا هستند، این نوع پشتیبانی از پروژه اهمیت زیادی دارد»

 

پشتیبانی از راه حل MGI و کونیکا مینولتا

"جف پرکینز" نائب رئیس منطقه ای بخش چاپ تولیدی کونیکا مینولتا معتقد است که «فیریزن در مهارت های صنعتی سنتی سابقه درخشانی دارد و حال با اضافه شدن JETvarnish 3D دیجیتال می تواند با انگیزه و انرژی بیش تری فعالیت خود را ادامه دهد. آن ها در تولید تکنیک های تمام کاری تزئینی تازه این صنعت، کیفیت و خلاقیت را با هم ادغام کرده اند و اصالت خود را حفظ کرده اند. کار آن ها یک تجربه چاپ تازه برای مشتری ها خواهد بود.»

"کوین ابرجل" نائب رئیس بخش بازاریابی و فروش MGI به عنوان نتیجه گیری می گوید: «گرگ اورتمن و فیریزن یک تیم خوب تشکیل داده اند و همیشه تعهد خود برای ارائه پیشرفته ترین راه حل های تمام کاری به صنایع چاپ تجاری، پست و بسته بندی را نشان داده اند. ما افتخار می کنیم که می توانیم از استراتژی تجاری آن ها پشتیبانی کنیم و به دبنال این هستیم که یک آینده موفق را در حوزه فعالیت های پس از چاپ دیجیتال با هم تجربه کنیم.» 

 

منبع: piworld

 

 

صنعت چاپ
چاپ
نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر